sannidizzy

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Sanni - 6 december 2008 16:11

Jag fattar verkligen inte, jag fattar inte vad det är med Dizzy. Jag trodde att hon var sån bara den dagen, men icke. Hon fortsätter med sina utfall mot andra hundar.


Vi var ute på promenad förut och möter en goldenkille på 6 månader kanske, och hinner jag hinner reagera så har Dizzy sprungit ut så långt kopplet räcker och skäller ut hunden rejält, grova skall tog hon till med. Jag fick slita in henne på min sida och trycka ner rumpan på henne så hon satte sig och hålla henne hårt för att hon inte skulle fortsätta.


Jag fattar inte vad det är med henne, jag blir så förtvivlad och ledsen och samtidigt orolig. Varför gör hon såhär? Varför ska vi alltid ha nå bekymmer? Alltid är det  nånting som jag måste arbeta bort med henne. Blir så otroligt ledsen.
Är det någon som kan ha en aning varför hon gör så? Någon som kan komma med tips så snälla gör det, den här gången vet jag inte vad jag ska göra.

Snart orkar jag inge mer....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards